Účtovníctvo
Veríme, že účtovníctvo nejakého podnikania znamená viac, než je spracovanie účtovných dokladov. Ale v spojení s primeraným daňovým a podnikateľským poradenstvom, ktoré sa koncentruje na možnosti legálnej optimalizácie daní, znamená pre našich partnerov cennú službu. Okrem klasickej účtovníckej služby spolu s našimi kolegami-slovenskými účtovníkmi považujeme za prvoradý cieľ, aby naši partneri boli vždy zodpovedne informovaní o aktuálnej finančnej situácii svojho podnikania.
Účtovnú agendu spracovávame podľa požiadaviek klienta na vlastnom programovom vybavení v priestoroch našej ekonomickej kancelárie. Snahou spoločnosti je, aby služby, ktoré poskytuje neboli len strohými a automaticky poskytnutými informáciami, ale aby boli predovšetkým prínosom pre rast a dynamický rozvoj spoločnosti klienta.
Registrácia platiteľov dane z príjmov, dane zo závislej činnosti, dane z pridanej hodnoty
Daňovník je povinný do 30 dní od svojho vzniku sa zaregistrovať na príslušnom daňovom úrade na účely platenia dane z príjmov, v prípade splnenia určitých zákonom stanovených kritérií je povinný sa zaregistrovať na účely platiteľa dane z pridanej hodnoty. Včasnú registráciu ako i potrebné náležitosti v rámci služby registrácie pripravíme.
Zexell, s.r.o. sa špecializuje na:
- Prevzatie, triedenie dokladov a kontrola formálnych náležitostí daňových a účtovných dokladov
- Prípravné práce, kompletizácia dokumentov / dokladov a súvisiaca administratíva
- Vypracovanie cestovných náhrad z použitia dopravného prostriedku
- Zaúčtovanie dokladov prostredníctvom výpočtovej techniky a ekonomického softvéru
- Priebežné výpočty a analýzy v priebehu účtovného obdobia - informatívne stavy a daňová optimalizácia
- Konzultácie a poradenstvo v danej oblasti, komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Vypracovanie daňových priznaní a výkazov
- Vyhotovenie ročnej uzávierky a výstupnej dokumentácie z účtovníctva
- Prevzatie, triedenie dokladov a kontrola formálnych náležitostí daňových a účtovných dokladov
- Prípravné práce, kompletizácia dokumentov / dokladov a súvisiaca administratíva
- Vypracovanie cestovných náhrad z použitia dopravného prostriedku
- Predkontovanie účtovníctva, vyhotovenie interných dokladov, smerníc účtovania a protokolov súvisiacich s účtovnou agendou
- Zaúčtovanie dokladov prostredníctvom výpočtovej techniky a ekonomického softvéru
- Priebežné výpočty a analýzy v priebehu účtovného obdobia - informatívne stavy a daňová optimalizácia
- Konzultácie a poradenstvo v danej oblasti, komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Vypracovanie daňových priznaní, výkazov a poznámok k účtovníctvu
- Vyhotovenie ročnej uzávierky a výstupnej dokumentácie z účtovníctva
Našim klientom vypracujeme kompletné podvojné účtovníctvo, súčasťou je aj daňové priznanie obsahujúce všetky požadované prílohy a zostavy.
- vedenie knihy daňových dokladov
- vypracovanie Priznania k DPH (mesačne alebo kvartálne)
- vypracovanie Súhrnného kvartálneho výkazu
- vedenie pokladničnej knihy